[Mplayer-felhasznalok] DVD gyorsitas es SB Live! kimenet

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat May 11 16:40:22 CEST 2002

Hi,

> En is eszrevettem ha lassabb lett a DVD lejatszad
> Celeron I 400assal siman progott az mplayer 0.6 meg a tovabbi CVS-k is
> de kb 2 hete kezdte el az mplayer lassan jatsza le a DVD-t,
> csereltem egy hasznalt PIII 600re
> es azon is akad a DVD lejatszas...

nem tudok ilyen valtozasrol.
de ha biztos vagy benne hogy az mplayer a ludas, akkor nezd vegig egyesevel
a cvs snapshotokat (ftp-n megvan mind) es mondd meg melyik 2 kozt lassult
le. akkor meg tudom nezni mi valtozott es mi okozhatja.
mindenesetre te vagy az elso aki ezt mondja, mastol nem hallottam hogy
lassult volna mostanaban.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu