[Mplayer-felhasznalok] .so sawfish fs, mpsub

Khiraly khiraly at cia.hu
Fri May 10 23:30:02 CEST 2002

Hi!
.so: a Sawfish, es a Gnome az mukodik jol. Nincs elcsuszas semerre eddig. Gratula!
Viszont gnome-panel mindig crashel(azota leszedtem, es felraktam dpkg-val a ximianos csomagokat.(gnome-session, gnome-panel, gnome-panel-data).

Az mpsub formatum viszont nem mukodik...
Tehat a fjalban a 2 szam, az masodpercben van megadva????
(mert sztem valami 30 = 1 masodperc vagy mifene)

Meg kene nezni, mert szerintem meg mindig bugzik, februarban is bugzott, azota is.
Tehat valahogy normalisan le kene irni(a doksiba?), hogy hogy is mukodik ez az mpsub.
A film 25fps, a felirat is 25 fps, es 8 perc mulva mar 9 masodperc elteres van a ketto kozott.

Tehat hogy is van ez?

Kosz. A fullscreennek meg kulon orulok...
Remelem valaki felvilagosit.
(ilyeneket kene beirni a doksiba, meg pl nehany dolgot jobban kifejteni(crop, meg megy par dolog, peldakkal alatamasztva),
dehat orulok, hogy egyaltalan, van magyar doksi,
es inkabb nem szolok..;))