[Mplayer-felhasznalok] fura VCD probl

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu May 9 17:59:01 CEST 2002

Hi,

> Win alatt is sz at r az elso par perc. Akkor elkonyvelhetem, hogy
> az anyag ilyen sz at r?

egyelore ugy tunik, nekem legalabbis
win98 bele is fagyott egyik gepen (annyira hogy csak erset segitett),
masikon csak kozkazott majd miutan kiakadt a wmp ctrl+alt+del-el ki birtam
loni

valosiznu amikor masoltatok a cd-t, az eredetit szarul grabbeltetek le, vagy
szar anyag volt, vagy szar az olvaso (vagy tul gyors) stb, de mivel vcd-n
nincs CRC, nem derul ki csak ha megnezed
vcd-t grabbelni ugyanolyan maceras ha nem jobban, mint audio cd-t

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu