[Mplayer-felhasznalok] plugins...

Miklos Bagi Jr. joschy at mailbox.hu
Tue May 7 01:38:08 CEST 2002

Hali,

> ennek ellenere azon keves projectek koze tartozik, amiert nem sajnalnam a
> 10$-t (a 25-ot mar igen :), nemreg meg 10$-ba kerult csak)

$10-et se ;o) kviktajm nem er annyit ;o) a tokom kezd tele lenni azzal, hogy a
letezesert is fizetni kell folyamatosan. de nembaj, legalabb az m$
folyamatosan vagja maga alatt a fat, ami aze' teccik ;o)

> le a kalappal a wine fejlesztok elott, akik kepesek voltak ilyen melysegig
> kidebuggolni a windozt hogy mukodesre birtak azt a szar qt5 playert.

jah... lehet ;o) egyenlore en szivok a wine-al, nagyon erdekes dolgokat csinal
nalam a registry teren, de ez mar egy masik levlist ;o)

> ja igen. a wine fejlesztok csinaltak.
> ebbol kovetkezik, hogy az official wine-al (ugyan az se gpl, de opensource)
> is mukodik, es azert fizetni sem kell.
> leszeded crossover demojat, felrakod, utana a dotwine konyvtarat moveolod
> ~/.wine-ba, felrakod az opensource wine-t es ugyanugy mukodik tovabb :)

Hat ;o) nekem az is boven eleg, ha sikerul majd ala felkuldenem egy multicds
appot ;o)

> A'rpi / Astral & ESP-team

MBJr.