[Mplayer-felhasznalok] Crop, es crash.

Khiraly khiraly at cia.hu
Mon May 6 21:26:39 CEST 2002

Hi!

Egy erdekes problamam lenne.
Ugyanis mplayer -fs -nel a gnome-panel crashel.
Amikor ujrabetoltodik, utana mar akarhanyszor inditom a mplayert,
Jo lesz. Csak egyszer crashel.
Ha valaki talalkozott ezzel a problemaval,
es esetleg megoldani is sikerult neki, megosztana?
Nem mplayer specifikus problema, mert meg nehany dolognal elojon
(fullscreen alkalmazasoknal. wine+jatek, stb).
A -x11 kimenettel is lenne egy gondom, tehat a felso panel megmarad,
az also eltunik, es kozepre helyezi 1:1 aranyban a filmet,
korulotte meg fekete.
A -vo xv az jo.
A -vo sdl is jo lenne, de lefogja a billentyuzetet.
(tehat Num Lock se megy.)
C-A-BackSpace viszont igen.;(
A crash lenne ezek kozul a legfontosabb.

A masik a crop hasznalatat se ertem.
(egyelore csak gondolkozok a hasznalatan).
Tehat alul felul _csak_ egyenlo aranyban tud levagni?
Vagyis ha felulrol 12 keppontot vagott le,
akkor alulrol is 12 keppontot vag le?
Mert nekem van nehany filmem, amin a feketeseg asszimetrikus.

Es croppal lehet a jobb es a bal szelrol is levagni?
(mert van nehany animacios filmem(Pixar), ahol ott is van fekete csik.

hirtelenjeben ennyi....;)

Rendszer indormaciok:
kernel: 2.4.16
Debian Woody
libc2.2.5
gcc2.95.4
ld 2.11.92.0.10 20011021
X 4.1.0.1(2001/12/21-es release)
as2.11.92.0.10
gnome-panel 1.4.0.6-5
gnome-session 1.4.0.6-5
Gnome alapvetoen egyebkent Ximian Gnome.

Hardver:
Soltek75DRV Duron 950Mhz(Spitfire)
Nvidia GF2MX400 Tv-out
Sblive!

Nvidia drajvere nvidias(1,0-2880)
A live drajvere OSS marciusi aszem(kulon lett forgatva modulkent)

Remelem nem hagytam ki semmit.
Az mplayer-t termeszetesen konzolosan hajtom.
Verzioja mar egy kicsit regi:
CVS-020305-14:30-2.95.4
SSE, es SSE2 kivetelevel minden benne van.
MMX, MMX2, 3Dnow, 3dnow2

Remelem valakinek van 5lete.
(A crash-t mar mindenhol kerdztem, forum ,IRC)
Mar csak bennetek bizom! ;PPP

Kosz.