[Mplayer-felhasznalok] avimerge mencoderrel

Pőcze Balázs pocze.balazs at mail.hungexpo.hu
Mon May 6 14:48:26 CEST 2002

én az avifile avicat programjaval illesztem ossze az avikat, es a
mencoderrel generalom le az indexet ujra. (ja es koszi az infot errol
a multkorrol :)

juteszembe: le lehet jatszani freebsdn !konzolon! mplayerrel filmet?
X alatt sdl-lel megy, konzolon fagy. mondjuk aalib-bel lehet konzolon
is filmet nézni, de azert ilyen hulye nem vagyok :)
--
Szia,
 Balázs                            mailto:pocze.balazs at mail.hungexpo.hu