[Mplayer-felhasznalok] fura VCD probl

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon May 6 02:55:09 CEST 2002

Hi,

> Sajnos en is hasonlo (rossz) eredmenyrol tudok beszamolni...
>
> Nem mondanatok valamit arrol, hogy nalatok jelentkezik-e
> egyaltalan ilyen problema? Arpi? Pontscho?

na, szoval.

legrabbeltem 4-szer a 2. tracket mplayer -dumpstream-el, majd
megenztem es 'diff' szerint 1 byte elteres sincs koztuk.
tehat azt mondhatjuk hogy nem a cd lemez minosegevel / drive-al
van a baj, konzekvensen ugyanazt lehet rola leolvasni.

mind -vc 1-el, mind a grabbelt filet lejatszva jelentkezik a
problema. megneztem mtv-vel is, ugyanaz.

na most jon a poen:
atvittem egy win98-as gepbe, mediaplayer 6.4-el is ugyanugy kockazik
az elso kb 4-5 percben!

lemasoltam windozon a dat filet, atftp linuxra, diff es ugyanaz mint
amit linuxon szedtem le -> meg mindig nem a disc a szar.
hanem a tartalom?

windozon milyen programmal tudtatok ezt lejatszani?
es ugyanez a cd volt, vagy valami eredetibb es ez egy masolat
(ami keszulhetett rosszul) amit en megkaptam Pontscho kozremukodesevel?

szoval abban remenykedtem, hogy windozon lejatszhato, es a windozon
lemasolt dat file es a linuxos kozti kulonbsegbol rajovok mi a hiba.
de hat nincs kulonbseg, windozon is szar :(

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu