[Mplayer-felhasznalok] wma to wav

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Fri May 3 22:14:17 CEST 2002

> valami opcioval allithato a nev

> use unix power
> pl. find parancs? for scriptben? etc...
> mplayer nem igazan erre van kitalalva...

Tokeletesen egyetertek. Tiszta windows feeling,hogy azt akarja nehany
ember, hogy minden program tudjon mindent, amikoris modularis dolgokbol
hihetetlen hatekonysaggal barmit osszerakhat az ember, es nem kell
minden programban kulon implementalni ugyanazt a funkciot (lasd pl azt,
hogy a "joker" ;-) karaktereket a shell "ertelmezi" es mar "feloldva"
adja tovabb az adott programnak stb).

- Gábor