[Mplayer-felhasznalok] wma to wav

Kalman Mariak sirkalmi.mplayer at mailbox.hu
Fri May 3 16:19:40 CEST 2002

> Na leszedtem a pre2-ot es megszunt a problema!

Ujabb problemam akadt.  pre2-es letrehozza ugyan gond nelkul a
wav-file-t, de audiodump.wav neven ami eleg gaz, raadasul egyszerre csak
egy file-t tud atalakitani. Ha letezik megoldas erre a problemara akkor
irjatok meg legyszi, hogy oldjam meg. Na, hogy vilagos legyek tehat: van
egy konyvtaram tele wma-val es atszeretnem alakitani wav-re, de anelkul,
hogy elveszitene a file nevet.
Ezzel a parancsal probalkoztam:
 mplayer -vo null -hardframedrop -ao pcm music/Offspring\ -\ Ixnay\ on\
the\ hombre/*