[Mplayer-felhasznalok] crop

Miklos Bagi Jr. joschy at mailbox.hu
Thu May 2 07:54:47 CEST 2002

Hali,

> mibe fogadunk hogy nem az??
>
> hint:
>
>         {"x", "This option is obsolete, use -vop scale=w:h for scaling\n",
> CONF_TYPE_PRINT, CONF_NOCFG, 0, 0, NULL},

ertem, kezdem kapizsgalni a dolgot ;o)

> tudod mit?
> akkor fixalja a bugokat az akinek kedve van, en ehhez nem ertek...

Azert en nem latom ilyen egyszerunek a dolgot ;o) Meggyozodesem, hogy ha nalam
valami nem megy, akkor 95%-ban valamit en qrok el. Tulajdonkeppen meg sem
fordul a fejemben, hogy egyszeruen lehet bug is, ezt ertem az alatt, hogy "en
ehez nem ertek". Ha pedig olyan dolgokrol irnek bugreportot, ami a sajat
hulyesegemnek koszonhetoen nem jon ossze, tehat nem bug, az sem jo.

De utanna fogok nezni neki, elolvasom a doksiban es amivel tenyleg nem tudok
mit kezdeni azt megprobalom bugkent kezelni es megirni a bugreportot nektek.

> A'rpi / Astral & ESP-team

MBJr.