[Mplayer-felhasznalok] crop

Miklos Bagi Jr. joschy at mailbox.hu
Wed May 1 23:59:27 CEST 2002

Hali

> ha ezt 1altalan elfogadja, akkor qrva regi a mencodered

Hat elfogadni elfogaggya es nem qrvaregi ;o) 0.90pre2. Monnyal ra eccerubbet
;D

> gondolom a 384-bol ki kene vonni 2*10-et

No ezzel megprobalkozom meg, majd irom mi jott ki belule ;o)

> imho reg fixed, csak regit hasznalsz
> amugymeg rtfm bugreports.html

rtfm simmel, de a tokomnek irjak bugreportot mikor olyan fasz vagyok, hogy a
felul emlitett kodolasi genyonal sem tudok egyszerubben kitalalni. Irjon az
bugreportot, aki ert hozza, en nem ertek.

> A'rpi / Astral & ESP-team

MBJr.