[Mplayer-felhasznalok] crop

Miklos Bagi Jr. joschy at mailbox.hu
Wed May 1 23:32:42 CEST 2002

> pl: movie_width:movie_height:0:ahol_a_fekete_csik_alja_vanik_jol

no akkor meg annyira sem tiszta, mint eddig ;o)

tegyuk fel van egy ilyenem alapbol:

cat *.mpg | mencoder -divx4opts br=700 -x 512 -y 384 -lameopts vbr=2 -o
test.avi -

ebbol akarom megcsinalni, hogy levagok a tetejebol 10 pixelt (felso fekete
csik) es az aljabol 10-et (also fekete csik).

akkor elvileg nekem egy olyat kellene csinalnom, hogy:

cat *.mpg | mencoder -divx4opts br=700 -x 512 -y 384 -lameopts vbr=2 -vop crop
512:384:0:10 -o  test.avi -

Igy elvileg levagna az aljabol a 10 pixelt? mert ha igen, akkor nekem nem
teszi, inkabb letolja meg plussz valahannyal a kepet ;o) Raadasul ha a doksi
szerinti x erteket vinnem el pozitiv iranyba, akkor elszall segfaulttal.

> Pontscho

MBJr.