[Mplayer-felhasznalok] Doksi SGML lesz?

Kis Gergely kisg at lme.linux.hu
Sat Mar 30 18:23:02 CET 2002

Hello,

On Sat, Mar 30, 2002 at 01:11:31PM +0100, Arpi wrote:
> DocBook eseten nem...
> azt pont erre talaltak ki.
???
Tudtommal a Docbook csak egy DTD. Ezt meg fel kell dolgoznod valamilyen
programmal. Docbook XML eseten ez lehet valamilyen XSL cucc, SGML eseten meg
lehet pl. DSSSL stylesheeteket hasznalni. Ahhoz, hogy normalis
postscript cuccot kapj ket dolgot tehetsz:
1. Olyan stylesheetet hasznalsz, ami kozvetlenul postscriptet kop ki. (Ilyet
meg nem lattam. Ettol persze meg nyilvan van, es nagyon kivancsi lennek ra.)

2. Olyan stylesheetet hasznalsz, ami valami olyan koztes formatumot kop ki,
amibol generalhato egyszeruen postscript. Ilyet mar lattam, a jade igy
dolgozik. Kikopi egy jadetex nevu formatumba, amibol aztan general a Tex
segitsegevel PS-t. Persze nem lenne kotelezo Tex-et hasznalni, ebben igazad
van.

Udv,
kisg