[Mplayer-felhasznalok] ati radeon 8500

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Fri Mar 29 04:59:21 CET 2002

On Wed, Mar 27, 2002 at 11:26:56AM +0100, Echo wrote:

> koszi ...
> akkor jovo heten nyilatkozok rola hogy mit is muvel mert ha az mplayer
> tamogatja akkor kell a dri tamogatas meg majd csak meg lessz egyszer ...

iagazad van! ne vegyel nvidiat, mert milyen sz*r mar, hogy mukodik...cc

inkabb vegy egy kartyat 60 rugoert amivel pont annyit ersz, mintha egy
5.000 penzes rage proval. ez aztan az uzlet...

ps.:> jo szopast + varakozast dri-re, addig en nyomok egy kis wolf-ot,
vagy megnezek egy filmet a tv kimeneten a szar nvidiamon. (emi mellesleg
fele annyiba kerult mint a tied kerul majd)

csa'
--
l4mer|E
 ° windows ?