[Mplayer-felhasznalok] Re: cpu runtime detect

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Mar 28 23:03:01 CET 2002

Hi,

> ez idaig mind ok, de...
>
> ott az van, hogy gdbvel kene vmit produkalnom, de mit csinaljak, ha a
> proggy nem szal el, csak lenyegesen lassab? ezen mit reportoljak? :) max a
> hw/sw kornyezetemet tudom..

akkor azt
az is ott van hogy a gdb-s ize akkro kell ha elszall. ertelemszerien
(legalabbis ennyi iq-t felteteleztunk, ugylatszik nem kellett volna) ha nem
crash akkro nem kell gdb. cska a tobbi.

persze volt mar aki bekuldte 'mplayer -v' (egyeb opciok/filenev nelkul)
outputjat angol listara aztan nem ertette miert orjong/rotflkedik mindenki.

szal az userek hulyesege vegtelen
meg a minek is hogy egyaltalan szoba allunk vele.

emlekszem 1 eve meg ugy ment az mplayer hogy a forrasban kellett atirni
mindent, meg a codecek beallitasait is. es ujraforditani. es mukodott jol.
aztan elkovettunk egy vegzetes hibat: elekzdtuk figyelembe venni hogy userek
is vannak. akik mellesleg a vilag leghalatlanabb allatai mint kiderult.
anyazni, flamelni, az megy. mondani hogy 'nem indult. segitsetek!' az is.
segiteni ? az nem... ha mar fixelni es patchet kuldeni nem tudsz (ahogy ebben
az opensourec community-nek (tevesen) hivott zieben szokas) akkro legalabb
tegyel meg minden toled telhetot (ja az keves lesz) hogy minden, a hiba
reprodukalasahoz/behatarolasahoz szukseges infot szedj ossze es aztkuldd el
ne az anyazast. ha meg nem tudod mi kell, akkor RTFM mert pontosan ezert
leirtuk lepesrol lepesre. de meg egy kibaszott hasnzalhato bugreportot nem
lattame zen a listan es mar nem is varoma  csodat. inkabb unsubscribe,
orokre.
szopjatok egyedul ezentul...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu