[Mplayer-felhasznalok] Re: cpu runtime detect

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Mar 28 22:46:00 CET 2002

Hi,

> Celeron 800-on el sem indult amig ujra nem forditottam,
> kikapcsolva a feature-t.

rtfm bugreports.html

elobb temetik el az unokamat minthogy az userek vegre felfogjak hogy az
ilyen beszolasok/ugatasok/anyazasok (nem tudom masnak minositeni)
segitsegevel nem lehet bugot fixelni.

szoval: kuss vagy irjal normalis bugreportot.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu