[Mplayer-felhasznalok] Re: cpu runtime detect

NagyZ nagyz at piarista-kkt.sulinet.hu
Thu Mar 28 00:24:49 CET 2002

On Thu, 28 Mar 2002, Arpi wrote:

> espedig?

Szoval, nem neztem bele a kodba eddig, de en #define okkal blokkositanek,
a defineokat tarolo headert meg configure script kereten belul csinalnam..
gondolom _most_ igy van.
Ha a runtime detect code rendesen mukodne, akkor meglehetne csinalni, hogy
a 'blokkositast' kihagyod, es (elegge primitiven, de valszeg mukodoen) egy
valtozobol szedhetne.. pl int mmx, es ha 0 akkor az mmx es kodok nemfutnak
le, ha 1 akkor lefutnak..
Persze, lehet tiis igy gondoltatok...

Udv:

NagyZ
Ui: ez a cpu detect code elegge sz*r.. mar megbocsassatok :) ha fixen
forditottam (--disable..) akkor utana yo volt a kep, ha meg auto nyomtam
mint a gep ( ./configure, make, make install paros ) akkor lassu volt.
Gondoltam az van, hogy ha runtime megy a detect, akkor nemely resz erre
meg nincs felkeszitve, igy pl mmx es kodok nagy resze valszin nem fut le..
de ez csak egy otlet, ha nagyon hulyeseget irtam, szoljatok.