[Mplayer-felhasznalok] libmp1e , libfame

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Mon Mar 25 20:59:40 CET 2002

On 2002. March 25. 19:43, you wrote:
Hi

> mer fame gyorsabb es jobb is

> csak, mint mindig, mer ki akarunk baszni az userekkel
Erre gondoltam en is.

Amugy tenyleg sokkal gyorsabb! Csak kicsit at kellett parameterezni, es igy
mar nem akad.
Tenyleg mit csinaltam ?
fame_params.coding = "IPPPPPPP";
megvaltoztattam erre:
fame_params.coding = "I";
Szerintem a kockas kep kockastalanitasaval fugg ossze. Esetleg ha sok P-t
rakok akkor annal kockastalanabb lesz a kep. Persze ehez nagy gep kell.
De mi ertelme van, ha a minoseget felnyomom 99-re es a felbontast kicsit
feljebb allitom akkor ugyanaz mint a sok P -vel csak kevesebb procit eszik.
Vagy nem jol gondolom?

koszi,
Attila