[Mplayer-felhasznalok] Hogy mukodik

Kis Gergely kisg at lme.linux.hu
Mon Mar 25 20:10:42 CET 2002

Hali!

2002-03-25, h keltezéssel Keller Attila ezt írta:

> Ez nem is rossz otlet :)

> Nemtudom ez miert nem jutott eszetekbe meg, de jobb lenne ha java-ba irnatok
> meg mert akkor biztos rendszerfuggetlen lenne(elvileg). Vagy perlben es
<poen class="kocka">
Ezt en is eppen javasolni akartam. A szep benne, hogy tisztan
objektumorientaltan meg lehetne valositani. Valamint minden frame
dekodolasahoz lehetne kulon threadet inditani, ami tovabb novelne a
teljesitmenyt. Ne felejtsuk el, hogy az MplayerXP osszesen egy threadet
indit a dekodolashoz, es igy is 300%-os sebessegnovekedest ert el!
Termeszetesen az egeszet Document-View architekturara kell epiteni, ahol
a film a document, amihez kulonfele Viewk tartozhatnak. Ilyen view
lehetne pl. a hexdump. A legjobb az egeszben, hogy Jythonban lehetne
scriptelni, es igy indithatnank a lejatszast:
new Player(new AVIDemuxer(fileneve),new lavcdecoder(),new
MP3Decoder(),new VoXMGA())

A threadek hasznalata azert is jo, mert akkor nem kell szinkronizalni.
(C) BME masodeves, projekt labor, analízis fázis. (Egy XBill utanzatot
kell irniuk. :-) )
</poen>

Udv,
kisg