[Mplayer-felhasznalok] amd k6-2

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Mar 25 19:33:48 CET 2002

Hi,

> Csak azert kerdeztem, mert gondoltam hogy az mplayer alapbol a gepnek a
> legmegfelelobb procit alitja be.
> Ugytunik biztos nem olvastam el valami doc-ot. :)

elvileg igen, meg regen igy is volt...
mostanaba viszont szegeny titeket kiserletei nyulnak hasznalunk, csak mert.
mert ugye tesztelnie kell valakinek a runtime cpudetect kodot es azok nem
mi leszunk :)
szoval enabled defaultbol, rtfm-elni meg userek ugyse szoktak igy fel sem
tunik majd nekik. jol gondoltuk. csak hat mindig vannak kivetelek...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu