[Mplayer-felhasznalok] equalizer

Ponekker Zoltan pontscho at makacs.poliod.hu
Mon Mar 25 14:59:07 CET 2002

Hali

> A linuxvilág cd mellékletére akarom feltenni a
> cvs változatot, csak ezért érdeklõdtem, hogy nálam
> vagy egyébként sem mükszik. Nem mindegy milyen
> ismertetõ írok hozzá. :)

Jaaa, te irtad azt a cikket :) Legkozelebb azert egy peldanyt kuldhetnel,
ne ugy kelljen beszkeneltetnem ;) Koszi ;)

> Felkerült egy cikk a portal.fsn.hu-ra
> lehet, hogy nem jól értelmeztem.
> -mach64_vid - új Vidix meghajtó, Mach64 chipset-_
> videokártyákhoz (Rage XL/Mobility, Xpert98).
> az enyém is az, gondoltam akkor nem kell a gator

Probald meg. Nekunk nem sok ati van.

> Az oldalatokon meg ez van kint:
> Hardveres ekvalézer - nagyon zúgott már érte a nép de végre
> elkészült : lehet hardveresen állítgatni a fényer_t/kontrasztot/
> szính_séget, meg ilyen marhaságokat, ha az xv video meghajtót
> használod. Eddig ezt csak szoftveresen, és csak a DirectShow DivX
> codec-kel lehetett. A használata ennek is ugyanaz, billenty_k 1-t_l 8-ig

Ez iogy van. Ez megy gui alol is.

> Ez nálam nem megy már maga az -xv lejátszás sem, lehet, hogy
> ezért nem mükszik. Kirakja a +.....- a képernyõre csak nem állít semmit.
> Ráadásúl, nekem régi xfree-m van 3.6.6 és nem szándékozok ezen
> változtatni.

ezen nem is lesz Xv, meg gatos - sal sem, mer az 4 - es X - hez van.
Jaccad meg mach_vid

> De nekem úgy rémlik, hogy Karácsony körül egyszer már felraktam a
> progit és akkor ment a fényerõ, szín ...stb állítás.

Most is, de sose hasznaltam.

> Na mindegy a tuti újdonságok listáját akartam összeállítani.
> Egyébként nekem nem fontos ez a sok marhaság, nekem csak a
> playlist hiányzik, de nem vagy eme tudás birtokában, hogy megis
> tudjam írni:)

Majd lesz playlist. Ha raerek. De ha mar kerdezted, valami megunt dvd -
vel vagymittomen megdobhatnal minket. MEg VCD - vel. S akkor lesz gui
supportja. Mer lemezem nincs.

Pontscho