[Mplayer-felhasznalok] equalizer

Wasp wasp at wap.hu
Mon Mar 25 13:47:35 CET 2002

Hi!

Köszi a választ:)

Tudom, hogy elöbb kellett volna, de végigolvastam az
arhívumot és mindenre kaptam választ.

Megnéztem ezt a Gatost is, rakom felfelé.

Erről a pénz dologról még én sem tudok gondoskodni
másról még talán:)

2002-03-25, H keltezéssel Ponekker Zoltan ezt írta:

    Hali

    Asszem kene ide is banner ... Arpi kezdelek erteni ...

    > Feltelepítettem a 2002.03.23 cvs verziót.
    > Ati mach videokártáyval rendelkezõ, Mandrake 8.1-re

    Szeggyel le GATOS - t de surgosen.

    > Gui és a Skinek rendben lennének, de nekem nem megy az:
    > -equalizer

    Irsz ekvalezert, en bele hekkelem :)

    > -playlist

    Aggyal penzt, akkor nem dolgozom, es megirom :)

    > -nem lehet átméretezni a képet, csak 100%-ban fut, egyébként a
    > képernyõ többi részét kitülti fekete háttérrel.

    Mer x11 drivert hasznalsz es az nem tud hw scaling ...

    > -szin, gamma...stb állítási sincs

    Mert preferences sincs. Majd ...

    > Van valami ötlet, én szúrtam el valamit a telepítés során,
    > vagy csak az az napi cvs-ben ezek nem mükõdnek.?

    Egyikbe se nem.

    Pontscho

Wasp
E-mail: wasp at wap.hu