[Mplayer-felhasznalok] Hogy mukodik

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sun Mar 24 23:28:58 CET 2002

Udv

Gondoltam ujrairom az mplayert (eloszor igaz meg kellene tanulnom
programozni), de nem tudtam rajonni hogy hogy mukodik. Van valami leiras
rolla ? Konkretabban az erdekelne, hogy ezek a vo_akrmi modulok hogy mennek.
van bennuk:
config , ez gondolom az elso inditasnal kell hogy beallitson nehany dolgot.
draw_osd ,
flip_page ,
draw_frame, Ez pl. nem mindegyikbe van.
uninit , ez gondolom lekapcsolja az ezkozt

Szoval elegge nemertem.
Azt tudom hogy kepkockankent asszem nem kapja meg a vezerlest a modul.
Amugy a libmpeg2 mit csinal ? Mert a codes.conf -ba az mpegpes -hez van
hozzarendelve, es ha -vc mpegpes -t irok be akkor ugye csak a -vo mpegpes
-nel es a drx3-nal megy. De viszont a mpegpes kimenet mpeg-et csinal akkor
minek a libmpeg2? Csak szetszedi a hangot meg a kepet ? Vagy ez mar korabban
megtortenik ? Szoval meg nagy a kaosz idebent.

Attila