[Mplayer-felhasznalok] equalizer

Wasp wasp at wap.hu
Sun Mar 24 13:34:11 CET 2002

Hi!

Előre is szólok, nem a fejlesztőket akarom terhelni apró,
jelentéktelen problémámmal:) Gyanítom ez nem mellékesen a
felhasználói levelező lista.

Feltelepítettem a 2002.03.23 cvs verziót.
Ati mach videokártáyval rendelkező, Mandrake 8.1-re

Gui és a Skinek rendben lennének, de nekem nem megy az:
-equalizer
-playlist
-nem lehet átméretezni a képet, csak 100%-ban fut, egyébként a
képernyő többi részét kitülti fekete háttérrel.
-szin, gamma...stb állítási sincs

Van valami ötlet, én szúrtam el valamit a telepítés során,
vagy csak az az napi cvs-ben ezek nem mükődnek.?

Előre is köszönöm!

--
Wasp
E-mail: wasp at wap.hu