[Mplayer-felhasznalok] Gyorsitas

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sat Mar 23 00:31:25 CET 2002

On 2002. March 23. 00:38, you wrote:
Hi

> [...]
Ezt azert is irtam hogy ugyanolyan lassu, mert amikor meg nem volt kijavitva
akkor amit lejatszott azt gyorsabban tette.

> en ugy mondanam: ugyanolyan gyors, mint a ffmpeg encodere
Nemtudom lehet en neztem el valamit de amikor meg regen a mp1e encodert
hasznalta a dxr3 akkor gyorsabb volt.

> alex videokartyat emlitett nem gepet.
> amugy meg igen.
Igen a win ala is azert kell olyan gep amilyen.

> a dxr3/dvb-s divix lejatszas kisse cpu igenyes
> egyszer szoftverbol dekodolja a divxet aztan szoftverbol enkodolja azt
> mpeg1-be hogy utana azt hardverbol dekodolhassa... kicsit gany, de ez van.
> ha szar a vas -> jatszd le kepernyore (vagy tvoutos vga-n) akkro csak a
> divx dekodolas lesz, az enkodot meguszod
Mar csak ki kellene adnia a matroxnak a g450-hez a tvoutos tamogatast. Amit
nem fog :(

Udv,
Attila