[Mplayer-felhasznalok] Gyorsitas

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Fri Mar 22 18:19:21 CET 2002

Hi
> Hi,

> Ez a parancssor muxik is? Nem akarok kotozkodni, csak nem ertem.
Ez nem parancssor,  mert pl. az mplayer is hianyzik az elejerol. Amugy meg
csak tajekoztatas jellegu volt.

Ez a decodolasra vonatkozott nem az enc-re.

> Imho probald ki a libfame -t (habar en nem hasznaltam sose dxr3-at)
Kiprobaltam. sign 8 , ami azota ki lett javitva, de igy ugyanolyan lassu
lett mint a ffmpeg encodere :(

> Vagy, vegyel egy rendes videokartyat (matrox, ati ;) es hasznalj
> directrenderinget.
Ha nem fut valami progi, vegyek egy masik gepet ala ?

> -
udv,
Attila