[Mplayer-felhasznalok] Vágtató ménes!

InterMouse morlock at freemail.hu
Wed Mar 20 11:31:16 CET 2002

Hi!

Nem tapaszalt valaki olyan jelenséget ,hogy egyes Windows alatt kreált
*.avi-kat és *.vmw file-okat az Mplayer vágtató ménes sebességével játsza
le, gondolok itt arra ,hogy mind a film ,mind pedig a hang a normális
lejátszási sebességtől eltérően, mint valami gyorsított felvétel úgy
játszódik. A lejátszási sebesség mértéke is eltérő egyes esetekben ez csak
néhány százalék és csak a szereplők hangmagasságán venni észre ,máskor pedig
megduplázódik a lejátszás sebessége. Azon *.avi-kal amiket linux alatt
kreáltam minden ok ,nem tapasztalható ez a jelenség!
Próbálkoztam az mplayer szinkronizálási opcióival ,de nem hozott sikert és
egyre többször jön elő ez a probléma . Ja a napi CVS-t használom és ez a
probléma más linuxos lejátszó esetében nem fordul elő, ezért úgy vélem nem a
videó file hibája lehet a dolog.

ÜDV:Zoli