[Mplayer-felhasznalok] hiba?+nem fordul a cvs

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sun Mar 17 20:42:02 CET 2002

On 2002. March 17. 19:40, you wrote:
> Keller Attila didn't RTFM :

> Yeah :)
> Tovabbi pluszpontokat a bugreports.html-ben leirt dolgok es/vagy a filebol
> annyi feltoltesevel amennyivel reprodukalhato a problem - lehet szerezni.
> :)
Akkor egy pontot meg biztos szereztem mert az avi-bol is feltettem egy
keveset.

Amugy meg mindig nem megy nalam a mostani CVS. A multkori hibaval leal a
forditas.
Eredeti: (nem fordul)
NEW_INPUT_LIB =  -llirc_client  -Linput -linput

Ponekker Zoltan: 2002.03.09

> tedd at a -llirc_client -et a -linput moge.

Ugytettem, es megy.
INEW_INPUT_LIB =  -Linput -linput -llirc_client
De a CVS-be meg mindig nem lett kijavitva.

Attila