[Mplayer-felhasznalok] teljes kepernyo nem mukodik

Bago Tamas tam at cia.hu
Sun Mar 17 20:29:18 CET 2002

Sziasztok!

Uj vagyok meg itt, amugy linuxozni is most kezdtem lenyegeben.
Letoltottem a coceceket, bemasoltam oket /usr/lib/win32-be. Kibontottam
az Mplayer.... tar.gz-t, csinaltam ./configure-t, make-et, make
install-t, minden rendben lezajlott latszolag. Aztan tettem fel egy alap
skint is, az is mukodik. Egyeduli gondom, hogy ha teljes kepernyore
akarok valtani, akkor a kep marad ugyanakkora, kb a kepernyo egyharmada
meretu, es ugy lesz csak teljes kepernyos, hogy a tobbi resze fekete
keretkent jelenik meg.

Volt egy sorstarsam, akinek az X-e volt regi, azota neki mukodik, nekem
nem. O tanacsolta, nezzem meg, hogy mit ir xvinfo-ra. Es azt kaptam,
hogy 2.2-es verzio, screen #0, no adaptors present. A haveromnak egy
csomo dolgot irt, nekem meg no adaptors present.

Nem tudom, hogy lehetne orvosolni a problemamat.

Nehany info, hogy tudjatok segiteni:
Elsa Erazor III Pro videokartyam van (nVidia Riva TNT2-nek felel meg),
es a video outputokbol van x11, xv, sdl, dga, meg ilyesmi, de ezek kozul
csak az x11 mukodik, az is csak ugye kis kepet ad. A tobbinel vagy akkor
akad ki, amikor betoltom a filmet, vagy akkor, amikor megprobalom
lejatszani. Van egy harmadik eset is, amikor nem akad ki, csak eppen kep
nincs, hang van.

Tudtok segiteni?

Tam