[Mplayer-felhasznalok] subtitles

Miklos Bagi Jr. joschy at mailbox.hu
Sun Mar 17 14:53:40 CET 2002

Sziasztok!

Ezzel kapcs volna egy par kerdesem, amire ezidaig nem talaltam igenlo
valaszt. Talan ti majd tudtok mondani valamit ;o)

1) mencoderrel lehet valahogy sub-ot integralni magaba a videofileba? Pl ha
van egy mpg, hozza egy sub, abbol csinalnek en egy db divx avit, amihez mar
nem kell sub, mer' rajta van. Lehet ilyesmit alkotni?

2) mplayer... az addig tiszta, hogy mplayer -sub <subfile> <videofile>. De
van egy olyan helyzet, hogy alapbol volt 2 mpg 2 subbal, amibol csinaltam 1
mpgt de maradt a ket sub. probaltam keresni valami "subjoiner" cuccot, de nem
nagyon jartam sikerrel (nem tudtok valami ilyesmit veletlenul?), maradt meg
az a kerdes, hogy mplayerrel lehet-e tobb subot nyomatni egy filehoz... pl:
mplayer -sub <subfile1>+<subfile2>+<subfilen>... <videofile>?

Elore is kosz,
Udv: MBJr