[Mplayer-felhasznalok] Framebuffer support a kernelbe

Attila Pletyak attila.pletyak at tvnetwork.hu
Sat Mar 16 09:42:28 CET 2002

Sziasztok!

	Eppen RTFM-elek, es mivel nem vagyok profi ezekben a kerdesekben,
inkabb kerdezek, mint hulyeseget csinaljak.

	3dfx kartyam van. Azt mondja a manual, hogy a 3dfx kartyaknal a kernel
framebuffert hasznalja, be kell kapcsolni a kernelben a framebuffer
supportot, es --enable-tdfxb configure parameter kell.

	Na most, nezem a kernelemet, es a framebuffer opciokat nem tudom
kivalasztani a kernel configure-janal. (make xconfig, console devices
resz.)

	Vegul is most is tudok filmeket nezni, mert az xv es sdl driverek jol
mukodnek. Szuksegem van nekem erre a 3dfx tamogatasra? Van ertelme
izzadni vele?

	Es egy masik kerdes: a divx honlapjan lattam hirdetest a real magic
legujabb, XCard nevu csodajarol, ami dvd, video cd es divx dekodolasra
hivatott. Nem fogom most azonnal megvenni (sot!) de tervezitek ennek a
tamogatasat?

	Koszi:

		Gogulus