[Mplayer-felhasznalok] valami mencoder ize...

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Fri Mar 15 19:57:36 CET 2002

On Fri, Mar 15, 2002 at 07:32:39PM +0100, Arpi wrote:
>            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> avi vagy mpg ?

a neve ellenere mpeg:
Detected video codec: [ffmpeg12] drv:5 prio:0 (FFmpeg-1)

> ez a pass utan mit irt ki?

az az igazsag, hogy:
mencoder oroszlankiraly.avi -ovc frameno -o frameno.avi
..
..
Recommended video bitrate for 700MB CD: 1141
..
utan a mencoder-t magara hagytam es igy inditottam:
mencoder oroszlankiraly.avi -divx4opts br=1140 -oac copy -o lionking.avi -pass 1 \
; mencoder oroszlankiraly.avi -divx4opts br=1140 -oac copy -o lionking.avi -pass 2

ezert nemtom, hogy az elso vagy a masodik pass kozben lepet-e ki, csak remeltem,
hogy kapasbol tudjatok mi ez. (pld. ha mar masok is jeleztek)

> codec? rtfm bugreports.html ?

kivulrol vagom az egesz mplayer doksit ;-)

> minden, csak nem bugreport

nem szandekozott tobb lenni annal mint ami lett. nevezetesen egy mplayer listara
irt levelnel. bugreport akkor irok, ha majd lessz idom foglalkozni a problemaval
es nem jovok ra mi okozza / hol szurom el.

cs'
--
l4mer|E
 ° windows ?