[Mplayer-felhasznalok] 3dfx es kek csik

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Mar 13 21:43:57 CET 2002

Hi,

> Mukododtt mar valakinek tdfx driver ? :)
igen, azoknak akik RTFM-eltek
mint a neve is mondta, tdfx_fb_. tehat enm X-hez van hanem framebufferhez...
ezt, ha az rtfm-bol nem is tunt fel, legalabb a /dev/fb0 kene sugallja...

> Bug Xv driverben. Az a vilagos kek csik a colorkey, es valamier kisebbre
> huzza overlay, probald meg 420 - as X - et.

ha X11 is csinalja, es kepernyo aljan (nem ablak), akkor imho
icewm stb windowmanageres szopas mint mindig...

> Igy van.
hmm. pedig 3dfx driverek jok

nezd meg hogy miert (configure.log)

meg RTFM
de telleg!

> Tedd fel a dev csomagokat is, es nem baj, ha nem 1.0.0 - as a libdvdcss,
> hanem 0.0.3, imho kezzel kell majd forgatnod.
igyvan

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu