[Mplayer-felhasznalok] 3dfx es kek csik

Gogulus gogulus at tvnetwork.hu
Wed Mar 13 18:22:36 CET 2002

Sziasztok!

	Nemreg forditottam le a gepemre (K7 Thunderbird 950, 256 MB PC 133
SDRam, Voodoo III 2000 AGP, Creative SB Live 5.1, Creative 12/40-es DVD
Rom), amelyen Debian Woody fut, az mplayer 0.6-ot. Van nehany kissebb
gondom, ezekre szeretnek valaszt kerni:

	1) alapbol azt irja ki, hogy

VO: [tdfxfb] 576x240 => 576x240 Packed YUY2 fs
vo_3dfx->init(): can't open /dev/fb0, No such device

	Lehet, hogy nem erzekeli jol a 3dfx kartyamat? XFree 4.1-et hasznalok,
tdfx kartyara, de ezen kivul voodoo-val kapcsolatban semmilyen mas
beallitast nem eszkozoltem.

	2) Amikor xv, x11, sdl drivert hasznalok,a kepernyo aljan megjelenik
egy vilagoskek csik, pont a film also soraban. Mit konfiguraltam el,
hogy ez ott latszik?

	3) a gl, gl2 driverek eseten nagyon lassan jatssza le a filmet, ki is
irja egy ido utan, hogy ez nem nekem valo.

	4) konfiguracio soran kiirta, hogy dvd-t nem fog lejatszani.

	Konfiguracional a kovetkezo sort alkalmaztam:

./configure --enable-tdfxfb --enable-gui

	Minden szukseges csomagot apt-get-tel szedtem le hozza, az ogle-t es
kisegitoit is deb-bol telepitettem.

	Koszonettel: Gogulus

Ui: Ezektol az aprosagoktol eltekintve nagyon jo a cucc, AC3-mas div-x
filmeket is kiralyul jatszik, es szamomra ez a lenyeg :)