[Mplayer-felhasznalok] PNG

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Mon Mar 11 14:28:18 CET 2002

Udv,

nekem ezek a csomagok vannak fenn, (asszem) nem mind kell az
MPlayer-nek, de ha mast is akarsz forditani akkor jol johetnek, ergo
ajanlom hogy ezeket tedd fel es nem lesz gond:
	libpng0g
	libpng2
	libpng2-dev
	libpng3

Nekem nincs fenn a libpng-dev, csak az elobb emlitett 4 csomag es megy
minden jol.

> Tul sok debian user panaszkodik hibas png csomagokra...
> Toltsel tar.gz-t. Ja, hogy az nem debian-friendly..?

Biztos fake debianom van...

Jonci