[Mplayer-felhasznalok] nVidia - icewm es tarsai

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Sun Mar 10 02:31:51 CET 2002

On Sat, Mar 09, 2002 at 11:28:18PM +0100, Peter Polonkai wrote:
> Az icewm ablakkezelo ugyebar keretet "nyom" a legkiralyabb lejatszonk kore.

miiiiivan???

icewm-et hasznalok, de ilyen problemakat meg soha nem tapasztaltam amiket
idorol idore nyomattok ide.

> Szerintem meg lehetne oldani hogy a "fos primitiv wm"-ek  (by A'rpi) is tudjak

fos primitiv? .... no comment

> rendesen kezelni az mplayert, mert icewm alatt se az xmms se a gkrellm nem
> hagy keretet maga korul. Ez csak megjegyzes es nem kritika... addig is ott a jo

na itt egy kicsit elbizonytalanodtam. arrol lenne szo, hogy mplayer gui kore
keretet rajzol? (xmms, gkrlm peldabol kovetkeztettem erre. kiproszalni nemtom,
--disable-gui)

cs'
--
l4mer|E