[Mplayer-felhasznalok] A-V sync help

Tamas Csaba tamas at d3.topnet.ro
Sat Mar 9 13:30:52 CET 2002

Hali

>Tényleg lehet valahol kapni olyat ami ezt a digitális hangot szétbontja ?
>Vagy esetleg a sb 5.1 széttudja szedni ?
>Nem kell hogy erosito legyen mert az gondolom nagyon draga eleg ha csak az a
>resz van meg ami szetszedi a hangot. De amugy szerintem is nagyon jó a
>kártya.

Igen, ez a kartya szetbontja es egy kijoveten ki is hozza, a 6
csatornat. Erositot a mediamarktban lattam a Westendben, direkt
szamitogepre valo. Az arara sajnos nem emlekszem.

Egyebkent az A-V szinkronra visszaterve. Attol, hogy a -vo kapcsoloval a
dxr3-as dolgozik, a dxr3-as drivereiben, pluginjaiban keresendo a hiba?
tehat a plugin a felelos a szinkroneltolasert?

Tamas