[Mplayer-felhasznalok] A-V sync help

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sat Mar 9 12:34:05 CET 2002

On 2002. March 9. 11:53, you wrote:
> Hali

Tényleg lehet valahol kapni olyat ami ezt a digitális hangot szétbontja ?
Vagy esetleg a sb 5.1 széttudja szedni ?
Nem kell hogy erosito legyen mert az gondolom nagyon draga eleg ha csak az a
resz van meg ami szetszedi a hangot. De amugy szerintem is nagyon jó a
kártya.

Amugy az mplayer még mindig nem fordul le. Az lirc résznél hibázik. Müködik
ez egyáltalán ? Mert ugyhallottam át lett irva..

Attila

woody 2.4.18