[Mplayer-felhasznalok] vagas

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Mar 7 17:31:50 CET 2002

Hi,

> Põcze Balázs:
>
> Sajnos ezt idaig meg senki nem tudta. Meg a fejleszok sem. Es otlet sincs,
> hogy honnan lehetne megtudni. Ez egy nagy misztikum. Ha sikerul rajonnod
> valamire, szolj nekunk is.

heh?

RTFM ?

vagni lehet, -ss opcioval, illetve -frames vagy -endpos a vege.
csak keyframe hataron tud, es stream tipusu fileoknal (pl. mpeg) ha
szar a bitrate ertek a headerben akkor akar nagyon pontatlan is tud lenni.

osszerakni csak mpg-t lehet ugy hogy siman osszemasolod, ehhez nem kell
mencoder. kepet lementeni mplayer tud, szinten RTFM tema.
kepekbol is lehet csinalni movit mencoderrel, vagy nezni slideshowt
mplayerrel, de ez is RTFM.

egyeb kerdesekben az RTFM mervado, ami abban nincs benne az vagy nem letezik
vagy nem dokumentaltuk :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu