[Mplayer-felhasznalok] Re: Playlist Equalizer

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Wed Mar 6 10:18:45 CET 2002

Hali,

"Szétoló" <szeltolo at mails.hu> írta 2002-03-04 11:42-kor:
> Akkor rakjátok bele a doksiba hogy még nincs playlist és equalizer.
> Vagy írjátok ki a honlapra hogy a jelenlegi verzióban ezek a funkciók
> nincsenek benne.
Nem akarok beszólni, DE
időnként avval van bajom, amilyen stílusban Árpi elküldi RTFM-ni az
embereket...
Időnként meg avval, hogyha még a doksit is a láma júzerek kénye-kedvére
írnák, akkor biztos az is gagyi lenne:)
FYI: Doksiban már nem tudom hol, de benne van: Amiről a doksi nem szól, az
NINCS, ÉS NE IS KÉRD! Vagy valami hasonló van a doksiban:) (Fejből én se
ismerem az egészet:) ) Pl. egy időben, még a GUI kezdetleges volt, ez volt a
hozzálás, még a DVDsupport gagyi volt ez volt a hozzáállás. Ehhez meg még
mindig ez a hozzáállás. De változni fog!:) Addig meg kár a doksit terhelni
vele:) (Még vmi Joe Barr féle fickó ezt is beállítaná úgy, hogy még az
equalizert se tudják rendesen megírni:) )

Üdv:Gyur!
---
Pásztor György  JATE PTM IV.           /        Utolsó mondás:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg     /        - Nem hiszem, hogy ebben a
pasztor at linux.gyakg.u-szeged.hu        /          kábelben áram lenne.
Mh. Tel.:(62) 544-415 Belső:44-15     /