[Mplayer-felhasznalok] A-V sync help

Interfilm interfilm at d3.topnet.ro
Wed Mar 6 03:15:20 CET 2002

Hali

Megprobalok nem offtopic lenni, de ugy erzem eleg sok levelet olvastam
es meg mindig nem kaptam valaszt...

A fo kerdes az, hogy nekem miert nem jon ossze a kep-hang szinkron?

Rendszer:
PIII 1GH
512 MB
filerendszer: ext3
oprenccer: Redhat 7.2
Mplayer gcc 2.95.4-el kompillalva ugy ahogy az illik. ./configure
--enable-largefiles --enable-MMX2
Lejatszando fajl 704X576 - os felbontasu MPEG2, kb. 2.6 Gb.
A kijatszas H+ kartyan tortenik, DXR3-as driverrel.

Az elso tunet, hogy ugy 20 perc lejatszas utan 1-2 masodpercet csuszik a
szinkron.
Ha minden lejatszas elott nem toltom ujra a dxr3-as drivert, akkor
egybol es indulasbol nem jo a szinkron.
A szoftveresen es hardveresen kodolt mpegeket sem egyforma
szinkroneltolodassal kezeli.

jelenlegi legjobb eredmenyt a kovetkezo formaban ertem el>
mplayer -vo dxr3:noprebuf -vc mpegpes MPEGFILE

Lekompillaltam az mpalyert -softsleep opcioval szakadozva indul a
kijatszas es indulasbol nem jo a szinkron.
A dxr3 noprebuf kiterjesztes nelkul....ugyenez a tunet
Kiprobaltam a dapsyncet:
-egyfolytaban nyomja a hibauzenetet, hogy A-V syn lag to large (Too
little UNEXP_CORR_MAX?)
-szoftveresen kodolt MPEGgel jol dolgozik, hardweresen kodolttal pedig
indulasbol rossz szinkronnal.

Szoval: pls HEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLPPPP!!! (mar vagy 4 napja butykolom :(   )