[Mplayer-felhasznalok] RE:(no subject)

Khiraly khiraly at cia.hu
Tue Mar 5 20:16:06 CET 2002

Hi!
megnezed, hogy hany masoperc hosszu a film.
(en nem talaltam meg a mplayer -v kimenetben:(, de majd az okosak
aztan egyszeru aranyparral, ha 821MB 8005.9 mp, akkor 650Mb x.
-> x=650*8005.9/821 (pl itt x=6338 mp)
utana pedig egyszeruen mencoder Titan\ AE.avi -ovc copy -oac copy -endpos 6338
-o Titan\ AE\[CD1\].avi
utana pedig a -ss opcioval megadod a kezdodo  mp-et. Ennyi.
De benne van a manualban a mencoder fejezetnel a Stream masolasa alfejezet alatt.

Sereg Robert: Sztem a felirat pozicionalasa meg nem megy, de ha nem; cafoljatok!:)

Viszont az atmeretezes meg mindig nem megy.
Ma ujraforgattam, igyse megy.
Mi lehet a hiba?
Ha egyszeru .avi-t adok bemenetnel, es azt akarom atmeretezni, akkor nem core dumpol,
es ugy tunik, hogy megy rendesen az enkodolas, de ua akkora lesz a kimeneti fajl.
Csak a hang az halkabb lesz, szoval nem tudom,hogy a hang pl miert lesz halkabb.
De ez nem lenyeges. Az jobban ideegesit, hogy nem tudom atmeretezni a DVD rippemet,
es mar sorjaban varnak a DVD-k, amiket enkodolni kene.....;)
Vkinek 5lete van, ne tartsa vissza!
(megyek megnezem a 0.6-os verzioval, hogy akkor mit csinal.)