[Mplayer-felhasznalok] vfat

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Mar 4 22:23:15 CET 2002

Hi,

> .tlagosan csak 80 Mega (köbö a fele).
igaz.

> Csak 8 giga lenne köbö :). Szerintem töröld a fájlokat és vegyél fel rá
> 40-50 filmet. Akkor csak 8 mega körüli lenne a veszteség. Ja és shareld ki
> az egészet valami helyre, aminek megírod a címét.

:)))))

btw mplayer forras teszi ki jelentos %-at, van vagy 50 peldany belole
(biztos ami biztos :)) amugy kulonbozo kiserletek, patchek vannak rajta.
de akad itt jopar avifile stb forras, meg egyeb erdekessegek is.
szal nem biztos hogy rm -rf / a legidealabb megoldas most.

> Erre még visszatérek.
varjuk.

?

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu