[Mplayer-felhasznalok] forditas

Khiraly khiraly at cia.hu
Mon Mar 4 13:23:22 CET 2002

Hi!
Megkerdezem, hogy nyitottak vagytok-e egy francia forditas aktualizalasaban?
Mert ahogy neztem, a doksi mar vagy 4 honapos.
Hetvegen nekiugranek egy francia gyerekkel, hogy nehogy
helyesirasi/fogalmazasi hiba legyen benne.
Ha szukseg van ra, akkor ->ide, vagy levelben jelezzetek,
nehogy a semmiert toltsek el vele orakat....;)

Viszont nem jutottam egyrol a kettore a hanggal kapcsolatban.
mencoder -lameopts br=192
erre az avi-t amit csinal, megnezve Xmms-sel 96-312-ig valtozik a kbit/s
Pedig a manualban az van:
 br=XXX   (only for CBR)
CBR az nem konstans bitrata?
Mer' annak kene lennie. Viszont legalabb a herz az marad 48kHz vegig.
Szal hogyan lehetne ezeket kombinalni?
kosz.
Es bocs; mar visszafogom magam, az allando irogatassal...;(