[Mplayer-felhasznalok] vfat

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Sun Mar 3 18:07:30 CET 2002

On Sun, Mar 03, 2002 at 03:20:17PM +0100, Jónás Zsolt wrote:

> a VFAT-nal mar nincs ilyen gagyisag mint a FAT-nal volt anno, hogy minnel
> nagyobb particio annal nagyobb a cluster meret
> a VFAT-nal fix 16KB

Hmmm, imho az a FAT32 (pontosabban csak 28 bites de m$-nek design-osabb
volt a 32-es szamot odairni a nevebe ;-) amirol beszelsz. A VFAT az sima
FAT, csak plusz konyvtarbejegyzeseket tud hasznalni LFN-ek tarolasara (long
file name). Amugy a FAT32 is egy agyrem, mert ugye akkor lesz sok szep
clustered es az egesz egy bikanagy linearis tablaban van ... Nem vetetlen,
hogy MINDEN FAT alapu cuccos utolso helyeken versenyezve :) vannak a filesystem-eket
osszehasonlito tesztekben :)

- Gábor