[Mplayer-felhasznalok] RE:

Khiraly khiraly at cia.hu
Sat Mar 2 20:31:16 CET 2002

>nalam is 98% kajal barmilyen kodolas, de ez tok normalis szerintem. mellete
>filmet nezek tv-n es cd is irok akkor leesik olyan 30-35% korulire.

Abszolut nem normalis!
Mert nem kodol, "csak" streamet masol.
(mplayer -dvd 1 -dumpstream)
Szal itt nalam 50-ot eszik normalis esetben, es 2G elerese utan ugrott 99.5%-ra.
Ugy, hoyg egy bajttal se novelte az erteket.
na mindegy.
azert jo lenne ha doksiba benne lenne, hogy milyen fs-n nem megy.
mer nem tudtam en se(nem mitha akarki is lennek;]