[Mplayer-felhasznalok] SVCD-bol divx avi

Köteles Zoltán zkoteles at eastron.hu
Fri Mar 1 11:46:17 CET 2002

Sziasztok!

Olyan problemam lenne, hogy SVCD-bol szeretnek DivX-es avi-t csinalni, ami latszolag sikerul is, linux alatt tokeletes a lejatszas, viszont win alatt 30 masodperc utan megall a kep, hang megy tovabb. Beletekerek, akkor van kep, viszont hang nincs sehol. Amit csinalok:

mencoder file.mpg -ovc frameno -lameopts br=128:cbr -o frameno.avi
mencoder file.mpg -oac copy -pass 1 -divx4opts br=amit_az_elobb_megkaptam -x 640 -y 480 -sws 2 -o file.avi
mencoder file.mpg -oac copy -pass 2 -divx4opts br=amit_az_elobb_megkaptam -x 640 -y 480 -sws 2 -p file.avi

Ezzel linux alatt tokeletes. Most a wines lejatszok ennyire szarok, vagy en cseszek el valamit?

Koszi

Zoli

ui: ha egy SVCD film 480*576 felbontasu, az letezik hogy 768*576-ba kell atmeretezni, vagy valamit en nem ertek kurvara?