[Mplayer-felhasznalok] wma

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Jun 29 21:49:03 CEST 2002

Hi,

> Idokozben radobbentem, hogy az Europa Kiado
> wma file-okat sehol sem tudom lejatszani, mert
> hianyzik a liszensz :((((((
> Amikor a 3. windowsos lejatszoproggi jelezte ezt,
> akkor gondoltam, hogy talan igaza lehet...
akkor szoptal

> Mindenestre talaltam a neten egy licence kikapcsolo
> prg-t...mellette a forras is.
> Segit vmit esetleg a cim?
nem
az csak azon a gepen tudja kikodolni amin lementettek a fileokat
ui. a windows mindenfele belso kodjaival vannak a fajlok kodolva es csak
azon a gepen dekodolhato ahol letoltottek eredetileg (miutan fizettek erte)
(a win installkor general valami szamokat amit ilyesmire hasznal, ha
ujrainstallod azon a gepen mar akkor is basz6od)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu