[Mplayer-felhasznalok] Utolsó levél.

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Jun 29 00:06:52 CEST 2002

Hi,

> A tanulás mellett, Magyaroszág egyik legnagyobb bútoráruházának egyik
> (fõ)operatora vagyok, kb. 100-200 db gépet - Windowsostól egészen az SCO
> UNIX-os rendszerekig - felügyelek az elöttük ülõ felhasználókkal együtt.
> Naponta jönnek elõ ugyan azok a problémák, és naponta mondjuk el, ugyan
> azokat a válaszokat. Igaz ezért pénzt kapok - és itt igaza van A'rpinak,
> hogy ingyé örüljek ha szóba áll velem - a munkámért, de néha minden pénz
> kevés azért a diliért ami ezzel jár.
Nem kell bemutatni, sokan kozulunk hasonlo munkakorben keresik a kenyerre
valot. Eppen ezert nem szeretnenk munka utan hazerekzve ugyanezt folytatni a
szabadidonkben... gondolom ez ertheto.

> Néha nekünk kell kitalálni a nem "szakszavakkal" elmondott részletekbõl,
> hogy mi is a probléma. Ugynanis van olyan felhasználó, aki a "Nem
> mûködik a monitorom" hibajelzést arra érti, hogy a terminálján nincsen
> login. Egy hibát - méga valójában nem is az  kezeleni, és nem lekezelni
> kell.

Pontosan ezert varom el, imho joggal pl. toled, hogy ha mar problemad van, es
a listara irsz, akkor ertelmesen tegyed, ne pedig a kedves usereidtol
kolcsonzott 'nem mukodik semmi! segitseg!' stilusban.
ha valaki, akkor az aki support teruleten dolgozik/dolgozott tudja hogy
milyen egy hasznalhatatlan bugreport.

az usereid megkapjak toled a valaszt, mert odamesz es megnezed miert nem
mukodik a monitorja, es ezert penzt is kapsz, kulonben hulye lennel
ezt csinalni, legszivesebben elkuldened a picsaba a kedves juzert.
ezt figyelembe veve gondold at a mai napot.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu