[Mplayer-felhasznalok] Utolsó levél.

Aladár aladar1 at freemail.hu
Sat Jun 29 00:24:57 CEST 2002

Kedves és Kedvettlen Mplayer fejlesztők!

Sajnálom, hogy egy egész nap ráment arra, hogy egymást akarva,
akarattlanul sértegessük.
Bár én is hibás vagyok, de azért jó(bb) lenne, ha egy kissé
türelmesebben állnának hozzá az emberek a dolgokhoz, ha veszik maguknak
a fáradságot, ha választ írnak.  Az aktualitás meg fontos dolog.

A tanulás mellett, Magyaroszág egyik legnagyobb bútoráruházának egyik
(fő)operatora vagyok, kb. 100-200 db gépet - Windowsostól egészen az SCO
UNIX-os rendszerekig - felügyelek az elöttük ülő felhasználókkal együtt.
Naponta jönnek elő ugyan azok a problémák, és naponta mondjuk el, ugyan
azokat a válaszokat. Igaz ezért pénzt kapok - és itt igaza van A'rpinak,
hogy ingyé örüljek ha szóba áll velem - a munkámért, de néha minden pénz
kevés azért a diliért ami ezzel jár.
Néha nekünk kell kitalálni a nem "szakszavakkal" elmondott részletekből,
hogy mi is a probléma. Ugynanis van olyan felhasználó, aki a "Nem
működik a monitorom" hibajelzést arra érti, hogy a terminálján nincsen
login. Egy hibát - méga valójában nem is az  kezeleni, és nem lekezelni
kell.

Péda erre az az eset, hogy az otthoni gépemen nem indul el az UHU Linux
grafikus - sajnos konzlos nincsen - telepítője.
Pedig rengeteg gépen elindult...amiknek pl. nem Intel810-es alaplapi VGA
vezérlőjük van...mert annak kezelése hibás az UHU-ban. És ezt az infot
nagyon gyorsan és szépen megfogalmazott levélben kaptam meg az egyik
fejlesztőtől...azokkal a levelekkel együtt, hogy "...szar a
géped...biztos valamit elcsesztél....stb..stb..."

Az Mplayer jó program, és érdemes lenne arra - ha a fejlesztő urak is
így gondolják - hogy futtatni lehessen minden Linux disztribúción.
Debian-tól a Mandrake-en át a SuSE-ig. A felhasználók nem mindig érteni,
hanem használni szeretnék a programokat. Ám ha egy "...magyarázza már el
valaki neki, hogy mi az az RTFM..." választ kapnak egy kérdésre akkor
vagy elkezd mérgelődni - ez utóbbi vagyok én - vagy hagyja a fenébe a
dolgot, és magába roskadva, vagy megsértve elkullog.

Mivel ez egy offtopic levél a véleményeket magán(y)ba kérem.

Üdv!
Balázs

ui: valahogy a régi e-mail címre nem kaptam meg az arról írt csatis
leveleket...ezért írok erről.